Величне шокуюче місто, підсумки поїздки, інформація туристу

Posted on

На площі Марії-ТерезиПродовжую оповідь…
Провівши ніч в готелі вранці ми вирушили в дорогу. Ще якихось 130 кілометрів і о десятій ранку ми прибули до місця нашого призначення.
Місто заворожило зразу. Захоплено оглядались по сторонам, куди ж то ми потрапили. А потрапили ми у Відень.
Для початку в автобус зайшла екскурсовод і ми проїхали коло по так званому «рингу», в якому знаходиться центральна частина міста здебільшого розбудована у 18-му столітті.
На фоні палацу Габсбургів Тоді ми вийшли на площі Марії-Терези і подались на оглядову екскурсію, починаючи з палацу Габсбурзьких імператорів. Величина палацу займає більшу частину центру, будівлі неймовірні!
Найперше, що спадає на думку дивлячись на Відень це «величність». Масштабність будівель, їх архітектурний стиль та декор викликають просто шок, не збагнення як таке можна було виконати, тай ще й у давнину.
На сходах до ПалацуДоводиться постійно крутити голову, бо боїшся щось проґавити крокуючи наповненими пішохідними вуличками…
На жаль, часу у Відні в нас було не так багато, бо однозначно це місто куди треба приїжджати на довше, аніж просто на день. Проте ми таки встигли обійти історичний центр, поїсти традиційного австрійського шніцелю, відвідати великий парк троянд, вийти за межі центру, аби поглянути на життя місцевих жителів за межами величного шику, сходити на віденську каву з їхньою випічкою.
Пам'ятник МоцартуПісля обіду була ще одна оглядова екскурсія, на яку ми охоче подались, звалась вона «Легенди вулиць Відня». Ми подались іншим маршрутом і оглянули маленькі вулички, розбудовані здебільшого у середньовіччі. Також ми бачили будинок, де жив геніальний Моцарт і навіть крихітний зал поруч з домом, який він винаймав і тренувався там у своїй грі.зал, у якому грав Моцарт. Тримається таким, яким він був і тоді
Також ми подались до церкви святого Франциска, де знаходиться найточніша у світі копія «Тайної вечері» Леонарда, викладена мозаїкою. Ця копія така точна, бо була виконана на замовлення Наполеона, але до Парижу в процесі історичних подій так і не потрапила.
Собор св. Стефана. Вежа 137 мЩодо життя австрійців. Їхня культура та свідомість шокує. До прикладу: на стовпі в кульку висять газети, а зверху скринька і написано скільки газета коштує. Підходиш, сам собі береш і кидаєш скільки треба в скриньку, ніхто тебе не перевіряє! В нас в Україні, таке звісно не прижилось би, а там – це нормальне явище, таке на кожному стовпі.
Ратуша ВідняЩе екскурсовод коли ми ходили вулицями сказала: «це все історичні, але приватні будинки». А я питаю: «але ж вони охороняються законом, так?» Вона дуже здивовано: «А навіщо закон?», пояснюю: «В нас у Львові теж є історичні приватні будівлі, але на них є напис:
”Пам’ятка архітектури, охороняється законом.”» Її черга бути шокованою: «Навіщо закони? Тут такого нема. Людина, яка має історичний дім сама розуміє про його важливість і сама підтримує його історичний лик». Отак-то, така свідомість та культура! Нема навіть потреби в окремому законі!
А ввечері на нас чекав автобус з нічним переїздом до України і ми були змушені покидати це величне місто, але до нього треба буде ще повернутись!
Тепер деяка інформація для туриста. Вартість туру залежить за скільки часу ви його замовляєте. Можуть бути певні проблеми з візою у певних категорій громадян (до прикладу офіційно не працевлаштованим у візі можуть відмовити), особливо прискіплива до віз Угорщина – отримати візу туди важко, найлегше у Польщу.
Наш тур звався «Забавний вікенд». Я абсолютно задоволена поїздкою, все було організовано якнайкраще. (безкоштовна реклама: замовляла в турагенстві «Пілігрим», все було серйозним та відповідальним, охоче надавали додаткову інформацію. Міста, які ми бачили Краків-Прага-Відень категорично варті відвідування!
Якщо ви не звикли спати в автобусі вам може бути трішки важко і стомливо, але мета того варта!
Ах, іще: я тепер можу стати нумізматом: у мене залишились різні монети валют окремих країн 🙂
Приємного відпочинку, не вагайтесь, воно того варте!
Якщо хтось хоче отримати від мене додаткову інформацію, напишіть в коментарях, або що краще на електронну адресу olka.byblik@gmail.com
18.07.2013

Сповнена найліпших вражень від подорожі,
Ольга Врублевська

One response »

1. Сповіщення: На межі між прощанням і зустріччю… | опосередкована щирість

Напишіть відгук

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

Дамітріанство

Протестантська етика і дух Макіавеллі

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)