Той позитив, що мені дарують…

Posted on

В п’ятницю отримала повідомлення від читача Тараса Каліщука щодо одного з постів на блозі. Написане мене розвеселило, тож за згоди автора передруковую:
а знаєш, якщо читати твій останній пост [Найбільша цінність, яка в мене є. -ред.] з точки зору детектива, то складається враження ніби ти в щось “втрафила”
Отже
“в останні кілька місяців я мала серйозні проблеми. ” – отже ти щось порушила. Скоріш за все зачепила когось “недоторканого”
потім
“Ситуація вбивала своєю тупиковістю і не усвідомленням як діяти. Вона погрожувала серйозними наслідками де крок вліво, крок вправо і порушення закону, що призвело б до ще гіршого. ” –  м-м, за тобою стежили ))
“Однієї безсонної ночі я зрозуміла, що далі зволікати нема куди, тому треба робити хоч щось. Я зібрала все, що могло б бути мені у користь і подалась до тієї єдиної людини, яка могла б зарадити у тих справах. ” – ти пішла до боса мафії – до головного у Львові )
“Я це розумію так само, як і те, що мені нема іншого шляху.” – ставила на карту все що мала
І нарешті
“Мною були враховані дані про Вас з Італії” – Італійські мафіозі все про тебе знають !
” і Ваші дані за останні два роки в Україні. Ви добре себе зарекомендували і склали про себе відповідне враження, тому все добре і від вас більше не будуть нічого вимагати.” –  телефонні погрози нарешті припиняться , хух
“Далі я вийшла на вулицю і вдихнула повітря на повні груди.” – позитивна фраза-уточнення, що тебе не попросили залишитись там ))
“на жодні уточнюючі питання відповіді надаватись не будуть, ким би вони не задавались.” – таємниці мафії повинні залишатися нерозкритими. Інакше …
от таке “Розслідування” можна скласти з твого посту якщо його повністю перекрутити і підійти творчо
P.S. Все вищесказане є повністю вимислом і будь-які співпадіння вважати випадковими

Може щось і співпало, але я змовчу, отак 😛


А ще я вчора півдня гуляла по Львову з Олександрою Zarazko, яка навідалась в гості у наше місто. Чудово провела час і була вельми рада знову її зустріти.
А ще мала нагоду познайомитись з Романом Голубовським (більш відомий як автор сайту http://uareview.com/)  і його приятелем Іваном. Посиділись-мо в такій компанії з вином і сказали символічний тост: «за «блогерів»
З Голубовським у нас склався пам’ятний діалог, що завдяки Олександрі зберігся у твітері:

@OlgaVrubli: Я досить довго жила в області Венеції, в Альпах…
@golubovsky: Це ж який інстаграм…!!!

А щодо Івана хочу зазначити: люди, якщо комусь з вас треба пісок звертайтесь до нього! (у твітері @wedmid), бо ми в такій компанії просиділи цілий вечір, поговорили і зрозуміли, що він продає реально кльовий пісок!

…Якщо коротко, дякую тим людям, що дарують мені позитив! 🙂

23.03.2014

На хвилі з позитивом,
Ольга Врублевська

5 responses »

  1. Ну все, тепер Іван мусить тобі платити за рекламу))

    Тобі теж дякую за все, було весело))

    Відповіcти
    • То я ТОБІ дякую!
      З Івана грошей поки що не братиму, раптом мені пісок для якихось котів знадобиться 🙂

      Відповіcти
  2. Дякую за хороший настрій) От читаю пости і усмішка з’являється:)

    Відповіcти
  3. Пінгбек: Підсумки 2014 | zarazko

Залишити відповідь

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

irynaskitchen.wordpress.com/

Європейська Кухня з Іриною Чорній

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

О простых вещах

enjoy the little things

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою

