Критикам моїх інтернет знайомств присвячую

Posted on

Так трапилось, що останнім часом кількість моїх знайомств через Інтернет зросла, що і не дивно – веду блог, постійно спілкуюсь з кимось новим. Але ця публікація буде присвячена не моїм знайомим категорії «Інтернет», а іншим, тим хто давніші.
Є особи, (не буду називати поіменно, самі здогадаються), які при запитанні з ким ти там бачилась, хто то і т.п. на фразі: «та то читач(-ка) мого блогу» реагують піджатими губами, дещо скривленим виразом обличчя, закоченими очима і саркастичною фразочкою на кшталт: «що ще один(-а)
Так, шановні, ще один, бо я знаю чимало осіб, з якими познайомилась завдяки блогу (Привіт Олександрі, Тарасу, Володі, Тарасу К., а Воробус, то взагалі окрема історія) і знаєте, я рада, що познайомилась з кожним з цих людей.
Ви хочете поставити вище над Інтернет знайомствами знайомства через спільних знайомих? Та ну, і що в них я маю відкрити для себе?
Ви хочете мені розповісти, що знайомитись з якоюсь людиною в компанії і представляти «ми познайомились в гостях у…» є краще, аніж отак з невідомими в Інтернеті?
А я з вами не погоджусь. Звідки я маю знати бачачи людину у якійсь компанії, що це адекватна особа, не алкоголік і що ми розділяємо якісь спільні інтереси? Чому я маю продовжувати спілкуватись з цими людьми лиш тому, що у нас спільні знайомі і нехтувати цілим рядом тих, з якими я спілкуюсь у мережі? Тут я знайомлюсь з людьми, які мене читають, які щось тямлять про мій духовний світ, спостерігають за ходом моїх думок і які певною мірою розділяють мій світогляд. З цими людьми у мене значно більше спільного, аніж якісь поодинокі особи.
Відтак, природне бажання спілкуватись з людьми не лише в мережі, а й вживу.
Звісно, бувають винятки і там, і там, проте висновок можна спростити: займайтесь своїм життям і своїми знайомствами, а з ким мені бачитись я сама дам собі раду, без вашої помочі.

28.04.2014

Знайома багатьох знайомих,
Ольга Врублевська

11 responses »

  1. А я з Олею погоджуюся, завдяки інтернету я знайшов стільки нових друзяк, що зараз думаю як же то класно))))

    Не всі вже в тому неті, як кажуть бабки : алкоголік, наркоман, простітутка

    Відповіcти
  2. Якщо “самі здогадаються” то вони певне теж читачі твого блогу. 🙂

    Відповіcти
    • Не завжди, однак сподіваюсь прочитають, це адресовано деяким тим людям, які знали мене ще до початку ведення блогу.

      Відповіcти
  3. Марушка

    Бублику,я знала про тебе ще до нашого знайомства:Р

    Відповіcти
    • Бублик???!!! 😀

      Відповіcти
      • Марушка

        Невже на цьому блозі мою Ольку ще ніхто так не називав?:)

      • Ніхто, крім неї самої 🙂

      • Олександре, це моє шкільне прізвисько, його придумали в школі в Україні. Врублевська=Врублик=Рублик=Бублик, тим паче дівоче прізвище мами Булка.
        В часи стареньких мобільних телефонів розміром за бандурку, де була лише латинська розкладка всі мої друзі в контактах мене записали як byblik, як і вказано у моїй електронній адресі.
        vrubli – це вже придумали в Італії 🙂

    • Звідки ти мене знала? :-O

      Відповіcти
      • Марушка

        Служба зв’язку ОБС ніколи не здає своїх позицій:)

Залишити відповідь

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

irynaskitchen.wordpress.com/

Європейська Кухня з Іриною Чорній

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

О простых вещах

enjoy the little things

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою

