Галопом по країні 2 – пункт середньовіччя!

Posted on

Отож, провівши день і ніч у Вінниці, вранці 2-го травня ми поїхали на автовокзал, де сіли в автобус і вирушили в наступне місто. Кілька годин в дорозі я то читала книгу, то вдивлялась на ще не знані куточки Батьківщини. Проїжджаючи Вінницькою областю я помітила скільки ще по селах стоїть радянських монументів, червоних зірок, тощо – у Львівській області таке демонтували.
Але минули і ті 4 години в автобусі і от ми ступили у наступне місто – Кам’янець Подільський.
Це виявилось тихе, спокійне, приязне місто з якоюсь приємною атмосферою, а ще воно з розвиненою інфраструктурою для туристів – вказівки, хостели, готелі – те, що треба.
Дійти від автовокзалу до старого міста дуже просто – просто крокувати прямо вздовж вулиці Князів Коріатовичів і звертати куди дорога веде.
Ми потрапили не лише коли тепло, а й саме у дні відкриття туристичного сезону, тож було доволі гамірно і людно. Всюди були продавці сувенірів, запах шашликів та інші смаколики. Та що сподобалось мені – вони просто мовчки продавали, без зайвих вигуків, як то часто буває «купляйте!»
Фортеця захоплює подих – видовище неймовірне: по один бік ця неприступна кам’яниця, а по інший ну просто таки море зелені, все в насичених барвах, око милується!
Ми обійшли фортецю навколо, добре все розгледіли, однак не мали часу заходити в середину.
І повернулись в гамірний центр, поглянули на ратушу, і пішли далі. Неподалік площі знаходиться римо-католицький кафедральний костел – зайшовши у внутрішнє подвір’я наче опиняєшся в іншому світі – там так шумно, а тут тихо і спокійно.
Ще ми поглянули на парк, що знаходиться поруч тієї ж вулиці Князів Коріатовичів – це заспокійлива місцина, де жителі проводять час. По центру великий не то фонтан, не то наповнена водойма, де хлюпаються дітлахи (на карті вказано, що то озеро Гунські Криниці)
Однак графіки автобусів такі, що ми могли бути в цьому місті лише кілька годин, проте воно мені теж дуже сподобалось, така середньовічна величність, природна барвистість і сучасна тендітність.
Шкода, але в Хотин ми не потрапили – оскільки то було відкриття туристичного сезону, бажаючих з’їздити і туди було чимало, а квитків на автобус на всіх не вистачило.
Застереження: коли будете їхати в Кам’янець Подільський і захочете залишити щось у камері схову на автовокзалі – майте на увазі: вона працює лише до 17:00, хто не встиг забирає речі на другий день зранку, це може суттєво вплинути на ваші плани.
Не раджу їсти близько фортеці. Поки йшла по місту чула не одного туриста, що бідкався на які суми їх обдерли, як же так дорого і т.п. – звична річ: поруч туристичних принад завжди хочуть побільше заробити. Ми харчувались не в старому місті – ціни там цілком прийнятні.
Так от, де ми обідали – пообіцяла офіціанту рекомендувати їхній заклад – кафе «Сьоме небо» – дуже гарний інтер’єр, адекватні ціни, смачно (а морозиво яке там! Я давно не їла такого справжнього морозива! Найсмачніше!!) знаходяться вони по вул.Лесі Українки, 39в. Знайти просто: якщо йти по вулиці Князів Коріатовичів в сторону старого міста по праву руку відкриється площа – парк Відродження, (в ту пору року коли були ми – все було насаджено тюльпанами) там теж варто пройтись – мила місцина і от на розі Соборної і Лесі Українки буде це кафе – раджу! 🙂
Ще майте на увазі, що інколи там щось чудять незрозуміле з квитками на автобус. Ми мали квитки на 18:00, але раптом нам повідомили, що нас вже шукають, бо маршрутка вирушає о 17:30 – що до чого не зрозуміло, на щастя ми були на місці.
Загалом містечко сподобалось, раджу відвідати, але добре спланувати і врахувати які казуси можуть бути з автобусами і камерами схову, аби мати змогу побути там побільше.
А ми тим часом таки сіли в автобус і поїхали мандри далі, про які незабаром…
06.05.2014

При нагоді повернусь! 😉
Ольга Врублевська

P.S. усіх Юрків вітаю зі святом! 🙂

8 responses »

1. Кам.-Под. одурєнне місто. Особливо якщо мати час і пошататися не стандартними туристичними місцями, а просто куди-небудь — такі картинки знаходяться…
    Я минулого року щось приблизно таке вичудив і його результат можна побачити тут: http://blog.vspomf.info/t0024.html
    але треба почекати поки прокрутиться Бакота (фотогалерея в мене примітивна, тре’ буде щось зручніше прикрутити).

Відповідь
    • О! А я вже прочитала твого останнього поста, що ти тепер будеш завалений роботою і вже подумала, що мій блог втратить свого постійного читача, та бачу ти знаходиш час не лише читати, а й коментувати! 🙂 Приємно!
      Поглянула на фото – дійсно казково. За нагоди повернусь туди!

2. Ще одна з визітівок міста – street art. Картини просто вражаютб уяву!!!

Відповідь
  3. Сповіщення: Галопом по країні 3 – столиця Буковини | опосередкована щирість

4. Обов’язково зайди усередину фортеці, там досить таки цікаво) це того вартує)

5. Сповіщення: То була така довга весна… | опосередкована щирість

6. Сповіщення: Список звершень, досягнень і подяк. | опосередкована щирість

Напишіть відгук

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

Дамітріанство

Протестантська етика і дух Макіавеллі

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)