Улюблені кав’ярні Львова

Posted on

Дана публікація не являється рекламою жодного типу. Висловлює лише незалежну думку авторки та її особисті вподобання.
Кав’ярні перераховані у випадковому порядку.

Львівське «піти на каву» то не просто так фраза, не просто так відвідини кафе. То ціла процесія, коли людина готується до того у яку ж кав’ярню піти, що собі замовити серед розмаїття напоїв, коли ти маєш нагоду щиро поговорити з людиною/людьми, що з тобою, нагоду послухати своє місто і порозглядати своє місто і прохожих. Коли ти вдихаєш ароматну каву і на хвильку твоє життя спиняється – крізь цей аромат зникає все: залишається лиш найважливіше.
Я затятий кавоман і звісна річ маю перелік моїх улюблених кав’ярень, з яким охоче поділюсь з моїми читачами: львів’янами і особливо тими, хто планує у Львів навідатись.
1) Кав’ярня «Меделін»пл. Коліївщини, 1 (неподалік вул. Староєврейської). З цією кав’ярнею у мене чудові спогади: коли я влаштувалась на роботу завдяки моєму другові, саме у цій кав’ярні ми, обидва кавомани, святкували моє працевлаштування. Тут сучасний, молодіжний інтер’єр, грає легка, ненав’язлива музика, велике розмаїття кавових напоїв, із досі спробуваних мені припадали до душі всі. Тут смачний сирник і буває «торт дня» – теж чудова випічка. Ціни: в залежності від напою, що оберете,  загалом середні для центральних цін.

2) Каварня «Фреска»вул. Краківська, 9 (вулиця, що йде від площі Ринок до Преображенської церкви). Тут теж чудовий, затишний інтер’єр, значний вибір напоїв, неординарна випічка власного приготування. Кафе цілком годиться для відвідування парами – свічечки на столах, тьмяне освітлення, легка музика, словом, романтика забезпечена, шумні компанії зазвичай відсутні. Ціни можуть видатись дещо вищими за середні у центрі Львова. Щоправда, одного разу я тут була з мамою і трапився прикрий інцидент: у штруделі, що мама собі замовила, попався маленький камінець (звідки – невідомо). Персонал закладу приніс свої вибачення, а штрудель анулювали з рахунку. Загалом я цією каварнею (саме так вони себе звуть) задоволена, з радістю відвідую.
3) Кав’ярня «Під синьою пляшкою»вул. Руська, 4 (знайти не так легко: як ідете вулицею Руською спиною до площі Ринок праворуч буде прохід в дворик, є вивіска синьої пляшки, звертайте у дворик і йдіть «до тупика» це і є цей заклад). Тут неординарний інтер’єр – наче час завмер і ви повернулись в часи коли Галичина ще не була Радянською, рецепти тут теж подейкують «Австро-Угорські». Мені тут подобається куштувати морозиво, бо якщо зазвичай всюди подають лиш біле, то тут три кульки різних смаків, з поливками і присипками. Кава теж сама різна. Я собі часто тут брала «фламбе» – палаюча кава 🙂 Ціни навіть на гривня-дві нижчі за середні по центру.
4) Кав’ярня «на бамбетлі»площа Ринок 29 (а якщо точніше пасаж Андреоллі). Люблю цей заклад саме тому, що вони «у провулку», тому тут спокійна і затишна, тиха обстановка. Можна сідати на підвіконня – такий собі бамбетль 🙂 Знову ж таки – розмаїття кавових напоїв, дуже смачно! Смачний пляцок «п’яна вишня». Що ще? Ціни на каву – середні центральні.
5) «Львівська майстерня шоколаду» (знаходяться на вул. Сербська, 3 і на вул.Січових Стрільців,5  – я частіше відвідую останню). Назва закладу говорить сама за себе – тут шоколад буквально тече рікою, тож коли я хочу скуштувати якогось цукерочка і запити це якимось кавовим коктейлем я іду сюди. Часто відвідую ту, що на Січових Стрільців, бо маю там неподалік одну роботу, якщо є вільний час і дощить – я сідаю в них, випиваю «глясе» і з’їдаю якогось цукерка. Під час цього залюбки читаю якусь книжечку – тут милий інтер’єр та джазовий акомпанемент,  що придають затишку і можна спокійно собі почитати. Ціни: середні центральні, на деякі напої можуть бути на гривню-дві вище середніх.
6) Кав’ярня «Штука»вул. Котлярська, 8 (неподалік Краківського ринку). Була тут лиш одного разу, але мені сподобалось.  Інтер’єр має реставрації давніх розписів, можна також розглянути під склом чашечки і тарілочки, що колись використовувалась на Галичині. Словом, цікаво. Значний перелік напоїв та коктейлів. Ціни дещо вищі за середньо центральні.
7) Кафе «Темп»вул. Євгена Коновальця, 50. Це не кав’ярня – нема широкого вибору напоїв, а радше кондитерська – тут великий і смачний вибір випічки. Та мені тут дуже сподобалось, оскільки вони знаходяться на моїй улюбленій вулиці Коновальця. Інтер’єр спокійний та тихий. Хоч і кафе не в центрі, та ціни середні для центру.
8) Кав’ярня «Світ кави» – вул. Кульпарківська, 59 – відвідавши цю кав’ярню у центрі в мене залишилось неприємне враження, оскільки персонал обслужив неввічливо і на замовлення довелось чекати надто довго (хоч і було порожньо). Але коли я іду на роботу я проходжу мимо цієї кав’ярні на вул. Кульпарківській і одного разу двері відчинились і мене ледь не збив з ніг ароматний запах… спогадів! Так пахло у кафе, що ми з одногрупниками одного суботнього ранку відвідували на 3-му курсі в Італії… то був не просто запах кави, то було щось інше… того дня я не змогла зайти в кав’ярню, бо спізнювалась, але пообіцяла собі, що навідаюсь до них. От вчора зайшла. Капучіно там дивовижне, мало де пробувала ТАКЕ. І, на щастя, в них є цукор з тростини – капучіно я люблю пити саме з тростинним цукром. Словом, сподобалось! Ціни дещо високі – капучіно коштує 23 грн (але мені зробили знижку), проте спогади ціни не мають, а в цій кав’ярні я саме полинула у спогади… Випічки в них нема. Як мені пояснив люб’язний бармен, тут лише виготовляється кава, маленьку кав’ярню зробили як бонус.
9) пишу про цей заклад останнім, оскільки це не кав’ярня, але я його обожнюю. Штрудель Хаусвул.Шевська, 6  (вуличка, що веде від площі Ринок до вул.Театральної). Тут чудовий, заспокоюючий інтер’єр, лунає класика (о, Штраус!). Божественні штруделі! Надзвичайно ввічливий персонал. Словом, заклад, який завжди приємно відвідувати! Ціни – дещо вище середніх, але воно того цілком вартує!

Ото і все. Якщо у мене з’являться ще якісь улюблені кав’ярні, то напишу про них сюди.

21.06.2014

Кавоманська натура,
Ольга Врублевська

19 responses »

  1. Три дні ми з дружиною були у Львові, і всі три дні кавували в “Світі кави” 🙂 А ще смачні горщики в Домі легенд і мені, непитущому, щоб довести що я не москаль, прийшлось в Криївці випити з вартовим))). Ну нічого, потім я під шафе із зенітки на даху валив))

    Відповіcти
    • Бачите, значить вам пощастило. А я от один раз туди пішла і залишилось неприємне враження.
      А загалом, у Львові кожен заклад – то якась легенда. Без історії закладу не відкривають, мусить бути якась приповідка 🙂

      Відповіcти
      • Враховуючи те, що ми у Львові були перший раз, то кожні відвідини якогось закладу давали “вав” ефект. Наприклад, ще нам дуже сподобалось кафе “Цісар” (якщо не помиляюсь), де ми снідали. Це недалеко від центру, у провулочку, на жаль не пригадаю назву вулиці. Звичайна кафешка, не суперлюкс, але затишна та приємна.

  2. Оксана

    «Львівська майстерня шоколаду» і кафе «Темп» . Я б спочатку завітала туди. Зараз у Львів немає змоги поїхати(( Ольга, а яку каву випити дома ви б порадили?))))

    Відповіcти
    • Коли тут будете – неодмінно відвідайте 🙂
      Щодо кави вдома – я п’ю лише заварну (не сприймаю розчинну як таку, що то кава така, що “розчиняється”). Надаю перевагу 100% арабіці, не суміші, як то часто буває. Зазвичай п’ю каву без цукру, бо лиш тоді можна відчути справжній її смак – мій тато, теж кавоман, часто казав львівське прислів’я: “не псуй каву цукром, а любов шлюбом”. Інколи можна скуштувати такі тонкощі як додати до чашечки каву малесеньку ціпочку солі – кавоман одразу відчує інший, тонший смак. Це як кому.
      Я так, то можете в домашніх умовах запросто пити каву зі згущеним молоком – і смачно, і солодко 🙂

      Відповіcти
  3. Той “Світ кави”, що на площі Катедральній має чудову випічку.

    А ще, ти забула про Вероніку, туди ми з тобою теж ходили хД

    Відповіcти
    • Того разу випічки я там не спробувала, але один раз мені зіпсував враження 😦
      Щодо Вероніки – була лиш раз там і то давно… тому не можу судити про цей заклад точно, хіба ще якось разок навідаємось 🙂

      Відповіcти
  4. Майстерня шоколаду:) мммм:) ще подобається австрійський кофішоп, що недалечко від Короля Данила)
    Та й взагалі Львівські кав’ярні – це щось неймовірне)

    Відповіcти
  5. А “Цукерня”? Як на мене, це один з найкращих закладів у Львові:)

    Відповіcти
    • Ще “не ввійшла” в цей заклад цілком. Два рази, що тут була пила лиш чай, тому як про кав’ярню ще судити не можу. А випічка, безперечно чудова.

      Відповіcти
  6. Воу воу воу, я й не знала, що “Світ кави” є на Кульпарківській! Спасибі 🙂
    Думаю, Вам би ще мали сподобатись кафе “Атляс” на Площі Ринок, 45 і Львівська Мануфактура Кави (в останній якось особливо затишно сидиться, коли ти сама)… Правда, щось мені підказує, що Ви ці заклади точно знаєте. А якщо так – то попрошу кілька слів як відгук про них))

    колись ще був “Кабінет” на вул. Винниченка, мило там було. Шкода, що закрили.

    Відповіcти
    • Якщо правда, то кафе “Атляс” не знаю, а у Мануфактурі ще не була. Про “Кабінет” чула, але так і не встигла туди завітати.
      Тепер неодмінно відвідаю згадані Вами заклади і напишу про них відгук, обіцяю 🙂

      Відповіcти
  7. Пінгбек: Бачимось вперше, а знайомі завжди | опосередкована щирість

  8. Петро

    привіт, шановна) чи не мали би ви бажання написати другу частину цієї статті про кав’ярні, які ви відвідали у проміжок часу між написанням статті і даним часом?) Я гадаю, читачі були б вам вдячні) особисто я вже вам вельми дякую за цю xорошу і дуже цікаву статтю!)

    Відповіcти
  9. Пінгбек: Найкраща кава у Львові | опосередкована щирість

Залишити відповідь

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

irynaskitchen.wordpress.com/

Європейська Кухня з Іриною Чорній

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

О простых вещах

enjoy the little things

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою

