Вихідні з екстрімом і мій перший раз

Posted on
Тараканівський форт

Отож, я повернулась у Львів після чергової мандрівки. На вихідних я їздила у замок Дубно та у Тараканівський форт, що на Рівненщині.
Я потрапила на цю поїздку? Колись я описувала поїздку на Скелі Довбуша, вона організовувалась клубом активного відпочинку адреналін (KAVA), от і на це раз я натрапила на інформацію від них і погодилась.
В п’ятницю ввечері ми приїхали потягом у Дубно. Ми прибули пізніше за решту групи, тож нас зустріли і повели до села Тараканів та нашого наметового табору, що розташувався безпосередньо на Тараканівській фортеці (так, саме «на», а не «поруч»).
Йшли десь так 6 кілометрів, а то й більше. Дорога спочатку пролягала по Дубно, потім вздовж траси, потім посеред поля, потім банально ліском. Не обійшлось без пригод у перший же вечір: дівчинка, що нас вела помилилась дорогою і ми загубились, вночі, в лісі 🙂 цікаво, словом…

Тараканів форт

Коли врешті дійшли до табору, розклали наш намет і повечеряли тим, що нам залишили: гречкою з сосисками.
А тоді вся група зібралась у нічний похід фортом. Видали одну довгу мотузку, за яку всі мали триматись, перерахувались і рушили.
Тепер детальніше: про Тараканівський форт почитайте на вікіпедії, я вам скажу те, що довідалась. Так от: окрім того, що це ВЕЛИЧЕЗНА споруда масштаби якої важко описати і пояснити, це щей заборонена зона для проходу, теоретично вона належить міністерству оборони, але в закинутому стані (вікіпедія взагалі каже, що це руїни). Відколи настала незалежність все що могли, те і розікрали, навіть чугунні двері і ті покрали. Деякі частини форту в аварійному стані і заходити в них заборонено через ризик обвалу. А ще це такий собі тунель: заплутатись тут дуже легко, що і було на меті будування. Наші організатори на щастя орієнтувались у цьому форті і вночі поводили нас ним, навіть аварійною територію, де до прикладу знаходиться одна зала із ризиком завалу, вся стеля тримається лише на одному камінці.
кавказька полонянка :)Після таких от походів ми всі повернулись у табір і полягали спати.
Я вперше в житті спала в палатці, що було мені безперечно цікавим досвідом. В спальнику я почувалась як та кавказька полонянка. 🙂 Спершу мені було тепло і я думала яка ж я хитра і розумна, що лягла спати в двох парах шкарпеток. Але ранок вніс свої корективи і стало зрозуміло, що була б я розумна – вдягла б щонайменше 3 пари шкарпеток 🙂
оборонні мури замку ДубноАле загалом спати в палатці – це цікаво. Наш намет розмістився на траві, тож було досить м’яко і я собі чула як вдалі проїжджають потяги і як поблизу цвірінькають пташки. Досить таки добре виспалась!
Вранці підйом, поснідали на нашій польовій кухні і подались у Дубно, на огляди тамтешнього замку. Замок Дубно в порівнянні з іншими побаченими мною замками не такий «помпезний», але його внутрішній дворик затишний та гарний, з елементами середньовіччя. Є в них також і цікава легенда про башту Беати, що приваблює туристів.

Башта Беати Дубно

Єдине побажання для цього замку: облаштуєте хоча б біотуалети, бо ті що там є… ну просто страшні!

подвір'я замку Дубно

подвір’я замку Дубно

І ще: якщо будете в Дубно, там неподалік замку є кафе «Дубенчанка» застерігаю: у них борщ дешевий, але несмачний і кава-бурда. Ніколи б не подумала, що такі помиї можна приготувати кавовим автоматом.
Після прогулянки Дубном наша група повернулась у Тараканів, пообідали і подались знову на прогулянку фортом. Вилізли навіть на дах. Ви собі не уявляєте який там дах (в розумінні небезпечний!). Але залізти туди ще півбіди, а от злазити!… Єдине щастя: ми лазили зі страховкою.
Потім організовувався нічний квест і був «вільний час». На жаль тоді з одним хлопцем з іншої групи стався нещасний випадок і він звалився з того ж аварійного даху, зате він народився в сорочці і практично неушкоджений, одне з перших його питань було: «як мій планшет?»  [facepalm!]

вид з даху

Після вечері група подалась на нічний квест, що передбачав індивідуальне лазання тими тунелями-катакомбами-підземеллями-казармами-тощо. Ми ж вирішили не приймати в ньому участі і втомлені подались спати.
На цей раз я була хитріша і на ніч вдягнулась тепліше, тож спала тепло і цілком комфортно.
Тепер підсумки моєї поїздки: мені сподобалось життя у таборі, в наметах, з польовою кухнею, прогулянки цією місциною на відкритому повітрі… досвід точно вдався! 🙂
Але!… Мені не сподобалось, що під час запису на поїздку не повідомлялось якого екстріму вона буде сповнена, лише загальна інформація суто екскурсійного типу. Багато молоді, що приїхала була рада, адже це такий кайф – лазити будівлею, що може обвалитись, такий адреналін – можливість заблукати в підземеллі. Якщо б мені такі подробиці були відомі заздалегідь я мабуть задумалась чи варто їхати. Я їхала з цікавістю життя в наметі, з бажанням побачити нові місця і аж ніяк в пошуках екстріму.
Я «ловлю кайф» вже й від самих мандрів, а адреналіну мені і по життю хватає, для цього мені не треба вилазити на дах чи спускатись у тунелі. Словом, таке мене дещо збентежило, але на щастя вернулись живі-здорові.
Окрім цього претензій ніяких нема. В наступне, щоправда, інформуватимусь прискіпливіше. Якщо ж вас цікавить відпочинок цього типу – то цей клуб “KAVA” вам підійде, все було організовано добре. Коштувало 175 грн з людини (включало екскурсію фортом + харчування)

30.06.2014

Відкриваючи собі Україну,
Ольга Врублевська

8 responses »

1. Оксана

Гарна розповідь)))

Відповідь
  2. Інтригуючий такий заголовок, а саме “і мій перший раз” 🙂

• Так і планувалось, я часто пишу провокаційні заголовки, кожен думає про своє, а помічає інше 🙂

• Ну що тут не зрозуміло – “мій перший раз в наметі…”, а далі, то, що кожен собі подумав 😉

3. Вночі по форті гуляти – то ви точно справжні монстри 🙂 У нас все було вдень, і ще цікаво, чого в Тунель Кохання не поїхали, зазвичай він додається до таких екскурсій.

Відповідь
    • Мабуть тому, що ця організація скерована на адреналін, а в Тунелі кохання його нема… Не знаю…

4. Сповіщення: Прощай, шалене! | опосередкована щирість

5. Сповіщення: Список звершень, досягнень і подяк. | опосередкована щирість

Напишіть відгук

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

Дамітріанство

Протестантська етика і дух Макіавеллі

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)