Півсотні причин, щоб Тебе любити.

Posted on

Люблю Личаківську, бо по ній мчать трамваї в «моєму» напрямку. Люблю Городоцьку, бо по ній  їду до бабці. Люблю Коперника, бо одного разу цілий день по ній прогулювалась. Люблю Дорошенка, бо колись мене постійно туди тягнуло. Люблю Княгині Ольги, бо крокуючи нею якось придумала вірша. Люблю Сахарова, бо там постійно біжу до роботи. Люблю Трильовського, бо там я могла подурачитись з подругою і серед ночі кататись на качелях. Люблю Кульпарківську, бо туди ходила по навчанню і по роботі. Люблю Медової Печери, бо там живе мій кращий друг. Люблю Чупринки, бо по ній колись пізно після роботи крокувала додому. Люблю Пасічну, бо то «мій район» і я можу вічно нею ходити. Люблю Зелену, бо восени вона стає золотою. Люблю Батальну, бо знаю її різні закавулки. Люблю Коновальця, бо то чи не найспокійніша і наймиліша вулиця міста.  Люблю Пимоненка, бо перші роки життя у Львові минули там. Люблю Київську, бо там колись було кафе де я вечеряла і милувалась трамваями. Люблю Хмельницького, бо якось там каталась на трамваї, в якому цілувалась. Люблю Замарстинівську, бо то так далеко від мене, а я колись туди їздила у справах. Люблю Чернівецьку, бо вона першою зустрічає мене при виході з вокзалу у місто. Люблю Мечнікова, бо там колись вчилась їздити на учбовому авто.

Люблю Любінську, бо минулого року дуже часто нею прогулювалась, а ще там колись жили мої хороші знайомі. Люблю Стрийську, бо коли приїжджала з Італію додому та вулиця мене першу зустрічала. Люблю Окружну, бо там моя учениця. Люблю Степана Бандери, бо там Ліжбета і багато студентів. Люблю Виговського, бо колись часто нею крокувала і в одній точці завжди зупинялась на каву. Люблю Кондукторську, бо наткнувшись на цю вулицю колись щиро усміхнулась. Люблю Героїв УПА, бо в тамтешньому парку часто читаю книги. Люблю Угорську, бо там колись працював тато. Люблю Лисенка, бо колись стала свідком як росіяни казали «как ето міло! Уліца лісьонка!», люблю Китайську, бо два роки поспіль ходила туди до моєї репетиторки. Люблю Ужгордську, бо нею спускаюсь з гостями міста з Високого Замку. Люблю Наукову, бо проїжджала нею і шкодувала, що запізно подумала, що варто було б жити там. Люблю Кастелівку, бо нею завжди собі скорочувала шлях з роботи на зупинку. Люблю Шота Руставелі, бо туди ходила на танці. Люблю Шевченка, бо нею їздила в гості до дорогих мені людей. Люблю Творчу, бо там колись зі мною трапилась чудернацька пригода. Люблю Суботівську, бо з візитом туди відкрила собі незнану Леванідвку. Люблю Сихівську, бо колись в школі туди їздила на піцу з подругами. Люблю Довбуша, бо нею ходжу в парк Знесіння. Люблю Сербську, бо вона завжди людна туристами. Люблю Франка, бо нею їжджу на роботу і милуюсь архітектурою. Люблю Підвальну, бо там є «зигзаг Бадені». Люблю Котляревського, бо колись крокувала нею і вдихала аромат цвіту бузка. Люблю Антоновича, бо з неї я почала «вивчати Львів». Люблю Горбачевського, бо там часто зустрічаюсь з дорогою мені людиною. Люблю Вітовського, бо нею входжу у парк Культури, де провела сотні хороших миттєвостей. Люблю Володимира Великого, бо відпрошуючись з пар мчала нею на роботу. Люблю проспект Свободи, по якому за життя пройшла мабуть з тисячу кілометрів. Люблю Льва, бо там є мало кому відомі цікаві принади для туристів. Люблю Вірменську, бо від неї мені завжди віє старовиною міста. Люблю Лисеницьку, бо вона маленька, спокійна і я там живу.

Я люблю Тебе, Львове, у найрізноманітніших твоїх проявах…

30.07.2014

Люблю все і всього Тебе!
Ольга Врублевська

14 responses »

  1. «уліца лісьонка» порвала 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    Відповіcти
  2. про вулицю Кондукторську – точно:) колись так потішило)))
    і чого тобі колись захотілось жити на Науковій?))

    Відповіcти
    • тому що за родинними переплетами там колись була квартира, де можна було б жити. Але я запізно подумала про цю можливість.

      Відповіcти
  3. Доречі, Ольго, знаю, що ви любите плавати в басейні, біля вас є “Львівський Державний Техніко-економічний Коледж” (Пасічна 87).
    Років 10 назад я ходив туди і не раз.
    Там було: 25 метровий басейн, сауна, троха тренажерів). Що є зараз – незнаю, за 10 років могло багато чого змінитися. Вважаю, як будете мати час, то варто зайти і поцікавитися чи басейн працює і якщо працює, то скільки коштує занняття чи місячний абонимент 🙂

    Відповіcти
    • Так, я знаю, то саме біля мого дому.
      Років з 10 тому мій брат туди теж ходив.
      Зараз там капітальний ремонт. Я прискіпливо тримаю під контролем коли він закінчиться, щоб ходити туди, оскільки то саме біля мене.

      Відповіcти
  4. Люблю Наукову, бо проїжджала нею і шкодувала, що запізно подумала, що варто було б жити там.

    та що там Наукова, от Пулюя… 🙂

    Відповіcти
    • подейкують там тягла дають безкоштовно майже кожного дня))) на Євро-2012 давали)) біля школи там на полях)))))))

      Відповіcти
      • буває і небезкоштовно, якщо щось найдуть 😀

      • Просто скажи про вулицю, а тим вже якісь бійки в голові…

  5. >Люблю Коновальця, бо то чи не найспокійніша і наймиліша вулиця міста
    – там де трамвайна колія на коновальця, там машини вночі ганяють під 100 і такий гул по тій трамвайній подушці, що просто ппц, як на взліт йде!
    Так що найспокійніша частина вулиці Коновальця, там де трамвайної колії немає 😉

    P.s. люблю личаківський цвинтар, особливо вночі 🙂

    Відповіcти
    • Не знаю, як на мене Коновальця – воістину чудовий район.
      А що Вам з того цвинтару? Що вдень, що вночі…

      Відповіcти
  6. О то ви живите на Лисеницькій, тож треба. Справа в тому, що мені дуже знайома ця вулиця ще з глибокого дитинства, там жив мій друг з дитячих років (наші мами були найкращими подругами) з яким ми фактично росли разом, памятаю як ми облазили всі навколишні сади, ходили з ним на мотогонки, у медові печери, до ставків (вони там недалеко, та ви певно самі не раз там були), потім ми виросли, а ще пізніше той хлопець загинув у автокатастрофі. Такі в мене приємні і водночас сумні спогади з вулицею Лисинецькою.

    Відповіcти

Залишити відповідь

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

irynaskitchen.wordpress.com/

Європейська Кухня з Іриною Чорній

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

О простых вещах

enjoy the little things

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою

