Чому мені байдуже до одруження

Posted on

Я вже згадувала колись на блозі, що закоренілих мрій вийти заміж у мене ніколи не було. Думка, що от не одружусь і ладно, подумаєш, я ж і не хочу цього мені була звична. Якось з часом слово заміжжя, а чи точніше його настирне бажання мені почало сприйматись з поведінкою деяких дівчаток, які хотіли цього насамперед тому, що «треба всім вийти», а вже потім в них було бажання мати сім’ю.
Так от чому я про все це говорю. Минулого тижня випадково наткнулась на цю статтю в інтернеті, якогось відомого психолога (жінки, можете прочитати, доволі цікаво). Прочитала і я, він в доволі прямолінійній формі не добираючи пом’якшень відповідає на інтерв’ю, зокрема про жіночу самотність, чому така ситуація зі шлюбами і т.п. Інколи мабуть і перебільшує, журналіст і сама подекуди каже, що з його слів чи не кожна друга жінка з психологічними відхиленнями, але корисне для себе там можна почерпнути.
Але знову я перескакую на інший аргумент. Що я для себе взяла звідти. Перш за все помітила я цю статтю, бо назва інтригуюча “здорова людина не хоче вийти заміж“. Я б і сама так колись висловилась. Але маленька поправочка: я захотіла. Проте захотіла не зовсім заміжжя. Пряма мова:

“У здорового человека все происходит следующим образом: он кого-то любит, кто-то любит его. Это единственно возможные нормальные отношения. Когда тебя не любят, не надо цепляться за людей. Второе. Когда люди любят друг друга, у них есть потребность жить вместе. Третье. Когда они живут вместе, у них возникает потребность иметь детей, семью, и так возникает в естественной среде брак. Выйти замуж любой ценой, выйти замуж, потому что все уже по два раза вышли и развелись, — это бред полный.”

От завдяки цій цитаті я можу пояснити мою поведінку. Я і досі не хочу заміжжя у розумінні того, як часто воно буває у нашому суспільстві: вийти заміж, бо лишишся сама; вийти заміж, бо всі виходять; вийти заміж, бо вже вік “піджимає”… Ні, я не хочу виходити заміж.
У мене є людина, що змінила все моє життя, що за кілька місяців поступово лікує ті всі каліцтва душі, що назбирувались у ній 10 років і які мені ніколи нікому не хотілось відкривати. Вперше я радію, що при поверненні додому хтось мене зустрічає, об’єдналась з кимось мріями і ми втілюємо спільні плани. У мене було моє самодостатнє життя, без потреби у інших людях. Тепер воно змінилось, бо воно хоч було яскравим, та раптом засіяло новими, геть не знаними барвами і набуло ще більше сенсу.
Так, ми прийняли рішення одружитись. Мабуть радше як наслідок вищеописаного в цитаті. І в тій книжечці, що в міру роботи я кожен день тягаю зі собою в сумочці, незабаром буде якийсь штамп, але мені і до нього байдуже.
Кілька тижнів тому на мій день народження чимало людей вітаючи казали: “ну от любов то ще не те, а от вже одруження, так, це вже серйозно, бо це вирішальний момент…” Люди знову мене не розуміють чому я кажу, що я не відчую від одруження змін.
Спробую пояснити: мені байдуже до штампів, церемоній, ритуалів, благословень… воно не зробить погоди у моєму житті. Бо вирішальним є не штамп у паспорті чи чиєсь благословення, вирішальним є РІШЕННЯ двох людей мати сім’ю та жити разом. Вирішальним є УСВІДОМЛЕННЯ цього бажання і готовності його втілювати. А всі церемонії і штампи – то лиш формальний наслідок цього спільного рішення.
Тому так – мені байдуже до одруження.  Воно не змінить мені найважливішого: ми обоє захотіли бути разом, мати сім’ю, наполегливо працювати аби здійснювати наші мрії, долати труднощі, вчитись терпіти і розуміти, приймати і пробачати, піклуватись одне про одного, проводити удвох дощові осінні вечори, зустрічати ранки, удвох сміятись чи плакати…  і просто хочемо разом прожити це життя. А одруження?… то в порівнянні з усім іншим така дріб’язкова формальність у переліку нашого спільного. 🙂
27.09.2016

Ділюсь особистим,
Ольга Врублевська

3 responses »

  1. Та стаття супер-класна i чотка :))

    Відповіcти
  2. Олександр

    А я ще додам, Олю, що одруження – це не просто формальність, як думають усі люди, а клятва перед Творцем, це не просто штамп якийсь, який нічого не вартий, як бумажка (наприклад), це – освячена Богом клятва двох людей – чоловіка і жінки – це поєднання двох душ з наміром примножувати Любов Божу у своїх дітях. А коли люди живуть просто, так званим видуманим людьми громадським подружжям – це блуд. Вибач на слові, але так і є, це так звана свобода, яка людей губить і не обтяжує їх сімейною відповідальністю. Потім люди бідкаються і звинувачують Бога, чому все погано сталося у житті, а всьому виною – наша свобода і нехтування законами, які постановив Творець. Так само, наприклад, із досвіду близьких із Західної України, котрих з дитинства навчають начебто набожності, водячи у храми православні чи католицькі, так… просто такий звичай. Потім обов’язково для бажаючих одружитися – вінчання так званне – теж звісно як звичай – потім поза межами храму – ну може рік поживуть – і розпуста і як наслідок – розлучення. Оце стандартний людський сценарій, зроблений на звичаях батьків і дідів. А все через те, що не знають Божих порад і законів, а від цього – безвідповідальна свобода. Щастя тобі, вибач за відверті слова. Любові вам!

    Відповіcти
    • За побажання дякую і вибачитись не варто, я рада читати думки читачів.
      Ви все гарно і вірно описали. І повірте є різниця між бажанням усвідомлено дати клятву перед Богом бути з цією людиною і між бажанням просто обвінчатись, бо всі вже там були, а я ще ні.
      В цьому плані одруження не має цінності. Має цінність рішення і готовність людей дати клятву як свідоме продовження їхньої любові.

      Відповіcти

Залишити відповідь

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

irynaskitchen.wordpress.com/

Європейська Кухня з Іриною Чорній

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

О простых вещах

enjoy the little things

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою

