Гаррі Поттер і повернення в дитинство

Posted on

Я не буду оригінальною, бо я теж одна з тих, що чекали з нетерпінням виходу нової книги про пригоди Гаррі, і не звертаючи уваги на ціну, купляла її навіть не для колекції, а насамперед для зустрічі з другом.
Прочитати хорошу книгу – то наче знайти нового друга. Дуже часто герої книг стають «друзями», бо серед сторінок описуючих події чужого життя нерідко можна знайти більшої втіхи, ніж від оточуючих людей. Інколи здається, що вигадані персонажі здатні тебе розуміти…
Як і чимало інших моїх уявних друзів, Гаррі теж був такими моїм другом. То було перша велика книга, яку я прочитала. Я росла із виходом нових книг і чимало теплих спогадів із мого дитинства асоціюються саме з цими книжками. Я плакала читаючи про його втрати, бо власне в період перших семи книг і померли близькі мені люди і описані там слова втішання не пустослівні. Я виписувала цитати, що мене розрадили і окремі розділи перечитувала по кілька раз…
Вихід нової книги про Гаррі для мене став чимось таким неординарним, наче зустріч із дуже добрим, давнім другом, якого не бачив десяток років. І от тобі друг повідомляє «я приїду, давай зустрінемось» і ти чекаєш цієї зустрічі, думаєш що ж він тобі розповість, що було в його житті всі ці роки… можна багато говорити про те, що формат книги не той, мовляв якийсь сценарій, понавиписували  лишень, щоб бабла  з людей зібрати і т.п., але ж… коли через багато років зустрічаєшся з другом ти не судиш про те, що саме він тобі розповідає і в який спосіб, мабуть передусім ти радієш саме цій зустрічі.
Коли позавчора я перегорнула останню сторінку книги я тепло усміхалась, бо знову як і багато-багато років тому занурилась у казку, яку завжди не охота від себе відпускати.
Я інколи перечитую улюблені книжки, щоб знову зустрічатись з тамтешніми людьми, та це вже не те саме, що перша зустріч і перше враження.
Книги дочитуються, персонажі залишаються на сторінках, казка відпускається і знову повертаєшся до тієї реальності, яка тебе оточує. Але десь всередині нас назавжди залишається віра у добро і у дійсність казки, яка жила з нами у дитинстві.
Дякую, міс Роулінг за Вашу унікальну здатність повертати мене у дитинство і щоразу вселяти мені віру у казку, після стількох років, ЗАВЖДИ.
10.10.2016

З вірою у казку,
Ольга Врублевська

2 responses »

  1. “Я не буду оригінальною, бо я теж одна з тих, що чекали з нетерпінням виходу нової книги про пригоди Гаррі” в мене подібна історія, от тільки замість Гарі Поттера для мене це книги авторів Дена Брауна та книги “Бот” Максима Кіндрука.

    Відповіcти

Залишити відповідь

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

irynaskitchen.wordpress.com/

Європейська Кухня з Іриною Чорній

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

О простых вещах

enjoy the little things

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою

