Місця, що пам’ятають мою юність

Posted on

MonterossoТяжко серед виру роботи знаходити час, щоб писати про відпустку. Але ж хочеться 🙂
Словом, завершила я на Пізі, звідки потягом зранку ми поїхали у Ла Спеція.
Що за містечко Ла Спеція ви навряд чи знаєте, воно відоме з двох причин: звідси відправляється багато круїзів і це містечко найкращий пункт, щоб відвідувати «5 земель».
Коли мене питають яке місце Італії я люблю найбільше, то я всім одразу відповідаю «Cinque terre» [чінкве терре] – і хоч вони не надто відомі українському туристу, то унікальні місця в області Лігурії, таких райських куточків на світі більше нема. Це 5 хуторів на скелях Лігурійського моря неймовірного пейзажу, від якого перехоплює подих…
CornigliaВперше я відвідала ці землі у 16,5 років (рівно 🙂 ), ми поїхали туди на 3 дні в екскурсію з технікуму і я згадую ті дні як одні з найкращих у моєму житті… з того часу я безпам’ятно закохалась в ту місцевість.
Великою втіхою для мене було моє повернення туди з коханим. Я знову прогулювалась цими узбережжями, і чомусь… боже, як дивно влаштована наша пам’ять!
ManarolaМені раптом виринали спогади типу: «коли ми йшли саме тут хлопець з паралельної групи дуже голосно засвистів і ми всі озирнулись»… я згадувала як ми з моєю молдавською товаришкою бігли на потяг, перед тим купивши у пляшечках холодного зеленого чаю… я знову споглядала надзвичайну природну красу, і для мене це було таким досягенням – давши собі ще тоді, у 16 років обіцянку повернутись туди, я таки це здійснила. Але тепер я вже не була бідною студенткою, а тому на додачу до всього ласувала місцевими морськими продуктами.
PortovenereТому так – як обов’язкове місце відвідин з Італії безперечно кажу вам: Чінкве терре! Але до цього ще додам: поблизу цих 5-ти сіл є інше містечко – Portovenere, воно на відміну від інших не входить у спадщину Юнеско, проте краєвиди там не менш запаморочливі.
Маленькі поради: на нічліг найкраще зупинятись в містечках Леванто або Ла Спеція, ціни на помешкання в кілька раз дешевші, аніж у самих селах;
МонтероссоЗ Леванто і Ла Спеція щопівгодини курсують електрички зі зупинками у кожному селі, вартість абонемента за 2 доби з особи 29 євро. Не скупіться, на цих електричках часто бувають контролери, які і шукають хитрозадих туристів, а штрафи значно вищі.
Найкращий пляж для купання та засмагання у селі Монтероссо.
Монтероссо пляжОднак майте на увазі: після 19:00 купатись в морі заборонено (пояснюють тим, що місцевість скалиста і вас може «завернути» об скелі), до того ж часу на пляжі постійно чергують рятувальники.
Найближчі аеропорти до Чінкве Терре – у Пізі та у Генуї. А вже з цих міст їхати близько години потягом.
Якщо раптом у когось виникли додаткові питання чого цих чарівних місць – запитуйте, з радістю відповім.  А то під час відпустки у цих місцях не зустріла жодного українського туриста, хоча іноземців було чимало… Сподіваюсь, ситуація зміниться. 🙂
VernazzaА ми пробувши там два абсолютно щасливих дні і відсвяткувавши у цьому райському куточку світу мій 23 день народження (не могла б і уявити кращого дня), помандрували далі, але про це у наступній статті…
20.10.2016

Згадуючи юність,
Ольга Врублевська

ну і бонус 🙂 фото з тих самих місць, але 6,5 років тому:

Залишити відповідь

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

irynaskitchen.wordpress.com/

Європейська Кухня з Іриною Чорній

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Блог про бюджетні подорожі Європою і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

О простых вещах

enjoy the little things

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою

