Риска для блогу: підсумки, статистика і подяки.

Posted on

Мої шановні читачі!
перегляди світу2-го грудня блогу «Опосередкована щирість» виповнився 1 рік. В той час було недоречно писати цю публікацію, тому я трішки її відтермінувала, тож оскільки сьогодні рівно 13 місяців (а тринадцять моє улюблене число) від заснування блогу я хочу провести певні підсумки: що трапилось за ці 13 місяців написання.
Отож:

1234
Сайти звідки найбільше посилань на блог:

  1. vk.com
  2. facebook.com
  3. wordpress.com
  4. vorobus.com
  5. twitter.com

Коментування взагалі окрема категорія. Всього 1564 коментарі. Публікації з їх найбільшою кількістю:

  1. Епоха ділового ідіотизму, впаювання непотребу і відмова від життя.
  2. Щодо судження «жінкам потрібні лише гроші»
  3. Чесність, марнотратство і невід’ємне.

Найактивніші коментатори блогу: (моя особлива подяка кожному з них!)

  1. Alex_V                                  – 155 коментарів (абсолютний лідер!) 🙂
  2. bunyk                                   – 118 коментарів
  3. zarazko                                – 91 коментарів
  4. Vorobus                               – 74 коментарів
  5. Помф’юк Володимир       – 56 коментарів
  6. talahasi78                            – 30 коментарів

Після таких-от статистик хочу подякувати кожному окремому читачу, за те, що був зі мною; що підтримували і критикували; що розуміли, або не розуміли; що залишались тут.
Я можу з рукою на серці сказати, що жодне з тутешніх слів не написане фальшиво – усі вони пройшли крізь мою душу і так чи інакше були моїм проявом щирості. Дякую усім тим, хто приймав цю мою щирість.
Але знаєте, серед усіх я мушу визначити кількох людей яким я безмежно вдячна.

  1. Ігор Воробус. З моменту заснування читач блогу. Сам, будучи блогером, усіляко мене підтримував у цій справі і чимала кількість моїх читачів натрапила на цей блог саме завдяки Ігору. (Так і казали: «добрий піар він вам зробив! :)») А почався його «піар» зі статті: «ОЛЬГА VRUBLI ЗАВЕЛА СВІЙ БЛОГ»
  2. Юлька Гриценко. Якби одного дня ця людина не написала мені «вам ТРЕБА публікуватись. чомусь,впевнена, що маєте, що сказати світові… Ну, впевнена я!» – скажу вам чесно: хтозна чи у мене була б ідея писати у блог…
  3. Назар Козак. Прямолінійного зв’язку до створення блогу ця людина не має, проте з березня місяця завдяки багатьом його публікаціям у мене з’являлось натхнення до написання.

Вплив блогу на моє життя.
За останній рік, що я веду блог він має відчутне значення у моєму житті. Окрім самовираження у мене є ще нагода поспілкуватись на ті чи інші тематики з читачами, отримати іншу точку зору на події, поглянути на чийсь досвід.
Неодноразово в компанії знайомих під час розмови звучить: «А от якось читаючи в тебе на блозі…» – далі слідкує моє здивовання, проте справді багато моїх знайомих читає мій блог. Тут ще варто згадати мого брата Володимира, який є також постійним читачем і часто телефонує мені аби обговорити щось, що вичитав у моїх публікаціях 🙂
Щодо самих знайомих. Завдяки блогу їх кількість значно зросла. У мене низка віртуальних знайомих з якими можна добре поспілкуватись, але що ще краще – з багатьма людьми я познайомилась особисто саме завдяки блогу. Скажу вам більше, любі читачі: мої стосунки з моїм хлопцем почались саме з того, що він є моїм читачем, бо колись в якийсь спосіб його закинуло до мене на блог… Тому блог безперечно добре впливає на моє коло знайомств. 🙂
Відтак, як єдиний підсумок можу зазначити, що блог приносить у моє життя море позитиву!
Звісно, трапляються і випадки коли хтось хоче висвітлити щось в негативних променях, пише гидотності деінде, бо бракує сміливості написати мені, або ж просто так поливає брудом, та скажу чесно – мені до цього байдуже, бо той позитив який я отримую здатний це перекреслити.
Отож… дякую кожному за цей рік разом!
Залишаюсь із вами! 😉

02.01.2014

Опосередковано Ваша щира авторка,
Ольга Врублевська

Одна відповідь »

  1. Перша за все вітаю з днем народження 😉 Завжди приємно, коли хтось з’являється на творчій нині й ділиться власними думками. Але, не так на кілька днів, а на довше, значно довше.

    Успіхів, Ольго, багато читачів, а щодо допомоги відповім словами відомого тренера: “То таке”. 🙂

    Відповідь
  2. Марушка

    І я приєднуюся до привітань. Хоч і рідко що коментую, зате регулярно читаю. Отож натхнення тобі і нехай ” Опосередкована щирість” росте й надалі.

    Відповідь
  3. А я ще хочу побажати цікавих дискусій на блозі та нових знайомств з цікавими людьми.

    Відповідь
    • Щира подяка, Олександре.
      Адже саме ви починаєте чимало цікавих дискусій.
      Багато моїх читачів казали, що аж шукають за Вашими коментарями. 🙂

      Відповідь
  4. Сповіщення: А у нас тут річниця творчості… | опосередкована щирість

Залишити коментар

Дамітріанство

Комунікації, самоорганізація, хибна свідомість

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Польська мова і культура, навчання, подорожі і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Костянтин Москалець

Ви можете надати допомогу автору. Картка Приватбанку: 5457 0822 2783 3246 monobank: 5375 4141 2402 7078 Дякую від усього серця! Костянтин Москалець.

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою