А у нас тут річниця творчості…

Posted on

Мої любі читачі!
Саме сьогодні блогу «Опосередкована щирість» виповнюється 2 роки!
Я щиро дякую кожному із читачів, що читає мене та мою душу, що надихає, розуміє та підтримує!
То що? Зведемо коротенькі підсумки нашої з Вами спільної творчості? 🙂

  • Включно із цією написано 476 публікацій. Цьогорічна публікація, що набрала найбільшої кількості переглядів «Чому закохані люди страждають».
  • Усього 85 тегів. Найбільші з них: люди – 189 тем, свідомість – 108, душевно – 92.
  • Карта світу, звідки були перегляди блогу зростає – усього 68 країн, ось ті, звідки найбільше переглядів:карта переглядів 2014

Кількість відгуків читачів теж невпинно зростає. Я намагаюсь відповідати на більшість коментарів, бо спілкуватись з вами не менш цікаво, аніж дописувати сюди. Усього 3186 коментарі.
Статті, що налічують найбільше відгуків:

І звісно, подяка найактивнішим коментаторам блогу:
Alex_V (Ви, до речі, куди поділись? Я за вами вже скучила, пишіть щось!), Помф’юк, Воробус, No name, Bunyk, Віра, talahasi78 та всім-всім іншим.
За останній рік до блогу прибавилось чимало читачів, а ще у мене взяв інтерв’ю для блогу webdigest його автор – Олег Волощук. І звісно, завдяки тутешній творчості я познайомилась з кількома хорошими людьми.

Дякую усім за підтримку і спільну творчість!
Далі буде! 🙂

02.12.2014

Залишаюсь із Вами,
(та і куди я дінусь? 🙂 )
Ольга Врублевська

P.S. i кому цікаво – аналогічні минулорічні підсумки.

Одна відповідь »

  1. Мої вітання! 🙂 Ти – молодець! Радий, що тебе читаю!

    Відповідь
  2. ВІтаю, Ольга! Натхнення тобі!

    Відповідь
  3. Karpatska_Mavka

    Вітаю! Дуже дякую за такі чудові пости, які є дзеркалом твоєї душі, їх хочеться читати знов і знов.

    Відповідь
  4. Ольго, багато тобі відвідувачів і не менше цікавих публікацій)))

    Відповідь
  5. Я є і буду весь час з Вами!!! Мої Вам найщиріщі вітання!!!

    Відповідь
  6. і мої вітання прийміть 🙂
    Успіхів Вам!

    Відповідь
  7. Вітаю, квіточко 🙂

    Відповідь

Залишити коментар

Дамітріанство

Комунікації, самоорганізація, хибна свідомість

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Польська мова і культура, навчання, подорожі і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Костянтин Москалець

Ви можете надати допомогу автору. Картка Приватбанку: 5457 0822 2783 3246 monobank: 5375 4141 2402 7078 Дякую від усього серця! Костянтин Москалець.

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою