«І все таки я тебе зраджу».

Posted on

І все таки я тебе зраджуІ все таки я тебе зраджу – цей надпис на одній з афіш привернув мою увагу ще в жовтні місяці, коли я чекала на маршрутку. Підійшла поглянути, як виявилось то реклама спектаклю у Львівському драматичному театрі Лесі Українки(також відомий як «муніципальний»). За описом мене зацікавило, невдовзі я пошукала інформацію про цю виставу в інтернеті, прочитала багато позитивних відгуків і  ще тоді сказала сама собі: «я мушу це побачити!».

Далі постійно були якісь проблеми – то вистави не було, то вона була, але я мала настільки невідкладні справи, що не могла вирватись…
Нарешті напередодні 8-го березня я придбала квиток на виставу, але і тоді через снігопад виставу відмінили, перенесла мій квиток на інший день, я ж бо марила цією виставою вже кілька місяців!
І от нарешті вчора о 18-й годині я відвідала цю виставу.
Очікувала побачити щось цікаве, а побачила… щось надзвичайне!
Отож, про що вистава, якщо коротко і банально – про Лесю Українку. Але сказати цього надто мало, щоб описати…
Йдеться не про ту Лесю, яку ми звикли бачити – талановиту, освічену, геніальну… а про жінку. Про звичайні страждання, які перепали на долю цієї дивовижної людини, як сказалось в дії: «талановита, але безталанна». А ще більше місце у виставі приділяється чоловікам у Лесиному житті, коханню зокрема.
Але навіть цей опис звучить банально. Те, як було зіграно роль Лесі Українки – тут годі й що-небудь сказати, настільки донесено було хвилювання, страждання, біль, радість, емоції…
Я людина доволі навіть черства до подібних речей, але під час вистави зловила себе на думці, що мені камінь в грудях лежить і доводиться стримувати сльози, настільки все зі сцени передавалось глядачам, торкаючись струн душі.
Однозначно рекомендую до перегляду, більше того – гадаю, що я і сама ще повернусь аби переглянути ще раз цю виставу!
І все таки я тебе зраджуЄдине, що зазначу: на початку сюжет може видатись вам дещо заплутаним, незрозумілим, не хвилюйтесь – в процесі розвитку подій ви все збагнете. А також тим, хто не знає, раджу хоча б мінімально ознайомитись з біографією Лесі Українки для легшого сприйняття. Я й сама знала з її біографії лише про двох останніх згаданих чоловіків.
Жанр несе у собі звісно драму, переповідується багато страждань, але воно варте аби це побачити, народ має знати свої геніїв зблизька (а не лише на 200-т гривневій купюрі!)
На кінець, надаю ваші увазі афішу театру, де ви можете побачити, що вже у квітні ця вистава повториться! Також є група у соціальній мережі контакт, де ви можете побачити фото куди кращої якості, аніж ті, які миттєво цикнула я.
Буду рада, якщо когось надихнула до перегляду, якщо відвідаєте – будьте ласкаві, напишіть мені про ваші враження, охоче обговорю цю виставу.
01.04.2013

Переповнена враженнями,
Ольга Врублевська.

P.S. Не можу не зазначити. Касиром у театрі працює надзвичайно привітна дівчина Оленка, її люб’язності нема меж, так приємно мати справу з такими людьми. Можете зателефонувати у касу театру за номером: 233-31-88 аби забронювати квитки (20-35 грн).

Одна відповідь »

  1. Довго тормозив. Аж поки не побачив карту на сайті театру. Для таких же вторможених як я: тепер так називається театр ПрикВО.

    Відповідь
  2. Щиро дякуємо за підтримку та зворушливий відгук! Це окрилює і мотивує! Приходьте на нашу прем*єру “Анатомія Театру” за мотивами нарису Карела Чапека “Як ставиться п*єса” )) 6 квітня о 18.00)

    Відповідь
    • То я Вам дуже дякую! 🙂
      Не певна чи мені вдасться прийти 6-го квітня, але у ваш театр ще прийду безперечно.
      Зичу Вам усім успіхів у Вашій нелегкій, але чудовій роботі!

      Відповідь
  3. Сповіщення: Підводячи риску… | опосередкована щирість

  4. Сповіщення: Як і заведено… | опосередкована щирість

Залишити коментар

Дамітріанство

Комунікації, самоорганізація, хибна свідомість

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Польська мова і культура, навчання, подорожі і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Костянтин Москалець

Ви можете надати допомогу автору. Картка Приватбанку: 5457 0822 2783 3246 monobank: 5375 4141 2402 7078 Дякую від усього серця! Костянтин Москалець.

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою