«Одне ціле», відсутність таємниць та сучасна дурість деяких пар.

Posted on

– Залиште мені будь ласка свою електронну адресу і я Вам надішлю матеріали…
– зараз мій чоловік залишить Вам нашу електронну адресу. У нас нема окремих емейлів, а все спільне.
Іще одні туди ж. Старанно стримуюсь аби не закотити очі, коли це чую.

Дедалі частіше стикаюсь з парочками, які мені починають розказувати байки про те, що у них і електронна адреса спільна, і скайп спільний, і навіть сторінку в соціальній мережі вони собі зробили одну на двох «бо в нас немає жодних таємниць одне від одного, немає і окремих друзів, адже всі його друзі – мої друзі і мої друзі – його друзі».
Моя думка з цього приводу: маразм.
Чому двоє людей, які перебувають в якихось стосунках і є дуже близькими мають страдати фігнею цього жанру? Звідки така сучасна мода бере ноги?
Нє, мені це зовсім незбагненно. Я не розумію чому треба контролювати телефони, соц.сторінки, пошту чи що там ще створили блага комунікацій, в близької людини. Тим паче не розумію чому ці сервіси двом людям треба об’єднувати воєдино. Якщо двоє разом, те що має їх єднати – довіра. І довіра не передбачає у собі всіх цих безглуздих «а-ля Шерлок Холмс» спостережень.
Якщо я користуюсь тими чи іншими сервісами в мережі, то хай і мій хлопець ними користується. І мені не треба, щоб він мені щоденно звітував кому що він написав, бо я йому довіряю.
Коли я хочу написати повідомлення моїй подрузі, я хочу написати їй, а не її хлопцю. Я хочу обговорити з нею які класні недорогі колготи я собі сьогодні купила і я не бачу причини по якій це мало б бути відомо її хлопцю. Теж саме навпаки – якщо мені пише моя подруга на таку тему, то значить вона пише мені, а не комусь третьому.
Найсмішніше, що доводилось як бачити, то як двоє створили сторінку в соц.мережі одну на двох, позустрічались пару місяців, а тоді розійшлись. Через деякий час були нові спільні сторінки з іншими пасіями. Словом, у цьому світі диваків хватає.
Стосовно гучних заяв про «у нас нема таємниць одне від одного» можу лиш єхидно усміхнутись. Кожна, кожнісінька людина має свої хай маленькі, та все ж таємниці, а той свого скелетика в шафі (а подекуди і не одного), тому якщо ви своїй близькій людині кажете «я від тебе зовсім нічого не приховую», то краще мовчіть щодо вашої близькості, бо ой здається мені, що хтось прибріхує.
Тому перестаньте страдати маразмом, а любіть і довіряйте одне-одному, у цьому куди більше сенсу, аніж в таких безглуздих перевірках. Воєдино треба триматись по життю, а не у мережі. Бо тут – все напоказ, а в житті все по справжньому.
04.10.2013

Не осучаснена,
Ольга Врублевська

Даруйте, використана картинка російськомовна, проте навіяло…

Одна відповідь »

  1. слава богу, у моєму оточенні таких унікалів немає, але не раз стикалася про такі от приколи у інших. абсолютна згодна – маразм і брєд, я так і уявляю, що чоловікові приходить на пошту розсилка зі знижками на нижню білизну))))
    спільні сторінки та “відсутність таємниць” – це показуха. тіпа дивіцця як в нас все класно і заздріть бистро!
    зате відразу видно людей, у яких із довірою спавді проблеми – бо інакше чим іще пояснити прагнення до об”єднання всього і вся? така осб показова довіра – чудовий засіб контрою над своєю другою половинкою. і я не здивуюся, якщо у таких людей є інші аккаунти, скайпи чи твітери, у яких вони зареєстровані під іншими іменами.

    Відповідь
    • Абсолютно згідна, така поведінка куди більше скеровує на проблеми довіри у людей, аніж на таке показне “у нас все класно, у нас все спільне”.
      І я теж припускаю, що людей, що створюють такі речі є якесь “приватне відокремлене життя”, може й навіть не лише віртуальне.

      Відповідь
  2. Я теж ніколи цього всього не розуміла і не зрозумію мабуть. Якщо це здорові відносини двох дорослих людей, які, як і годиться, засновані на довірі і взаємоповазі, то таких о спільних акків ніяк не може бути. Я – особистість, я потребую спілкування з іншими людьми, і в тому числі із протилежною статтю, мій акк – це мій особистий простір, моя свобода, і у відносинах кожен повинен мати цю свободу слова, інтересів і спілкування, і це є нормально. А спільні акки – це уже ніяка не свобода.

    Відповідь
    • От-от, це обмеження свободи одне-одного, а отже і відсутність взаємоповаги. Як наслідок обов’язково будуть якісь комплекси, що призведуть до утворення засекреченої сфери життя.

      Відповідь
  3. Лоховський маразм.

    Відповідь
    • То мій попередній комментар. Я колись тимчасово створив аккаунт на вордпрессі на ту скриньку, і тепер не можу від нього позбутися.

      Відповідь
    • Мабуть вперше Ви, Олександре, так коротко висловили свою думку. Але таки в яблучко 🙂

      Відповідь
  4. Єдині акаунти на двох – дурість несусвітня. Перевірка тих же аканутів (переписок, контактів) – такий же маразм.

    Бути чесним одне з одним – це інше зовсім. Це коли, наприклад, ти випадково зустрівся зі знайомою і ви посиділи десь в кафе, попили чаю і поговорили просто, і ти сказав коханій про це, замість того, аби приховати (щоб не ревнувала даром чи тому подібне). Бо коли це дізнається не від тебе – ото-ді-то виникне недовіра. Це чесність у стосунках.

    Таємниці – є в кожного. Але якщо та таємниця стара як світ, ніяк не стосується ні твого теперішнього життя, ні твоєї половинки – то хай собі і лишається тією таємницею. Ну хіба тебе вже напряму спитає те, що змісту таємниці стосуватиметься.

    Відповідь
    • Таємниці – звісно є у кожного. Тому й мені не зрозуміла гра “побаватись наче в мене їх нема”…

      Відповідь

Залишити коментар

Дамітріанство

Комунікації, самоорганізація, хибна свідомість

zarazko

Just wordpress and nothing more

zentravelblog

Дорога до себе є головною.

Books & Lights

Write hard and clear about what hurts. Ernest Hemingway

Demyan Danylyuk

Міста. Простір. Транспорт. Деталі. Думки і люди

Дипломат

Польська мова і культура, навчання, подорожі і не тільки

N.Sh.

навіяне жіночими парфумами

DumkaUa

Вільна Думка Вільної Людини

Нотатки по ходу

Маленькі відкриття, які краще записати, ніж відкривати знову

UaBanker

Про фінанси і не тільки

Bike Traveller's Blog

Подорожі, фотографії, роздуми

yulitravel

подорожі з книжками і кавою

Костянтин Москалець

Ви можете надати допомогу автору. Картка Приватбанку: 5457 0822 2783 3246 monobank: 5375 4141 2402 7078 Дякую від усього серця! Костянтин Москалець.

Непублічні історії

розказані вголос

Проза і публіцистика

Блог про книжки, людей та час

N! думок

n->∞ (Я спраглий до знань)

Ola life

розмови із собою